View Single Post
Vanskelig spørsmål. Tror det er veldig individuelt hvor mye en tåler av forskjellige ting. F.eks har du ett hjerte som ikke er 100% så kan jo koakain være fatalt for deg selv om bruken er sjeldent, og man vet jo nødvendigvis ikke hvor bra det egentlig står til med hjerte før noe skjer.
Nesen har vist ikke helt godt av kokain heller, du kan f.eks få permanent renne nese, nedsatt luktesans og deformert nese (hyppig langtidsbruk) osv... men hvor mye som skal til har jeg ikke peiling på, det er det garantert noen her inne som kan svare bedre på enn meg.

Men det jeg vet er at kokain er såpass skadelig og avhengighetsskapende stoff for deg at bruken burde selvfølgelig være så sjelden og lav som mulig. Om jeg hadde vært deg så hadde jeg brukt kokain til festligheter en gang i blant og heller funnet meg ett annet rusmiddel med lavere risikoprofil til å bruke regelmessig, beste hadde vært å la være å ruse seg regelmessig, men om du absolutt skal ruse deg flere ganger i uka så hadde jeg valgt noe annet en kokain. Det er mine 5 cent.