View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvor har du informasjonen din fra? Hva i all verden vet du om hvordan vedkommende har havnet i denne situasjonen?
Vis hele sitatet...
Hehe

Jeg vet ingenting. Jeg er imidlertid rimelig sikker på at en trygg måte å unngå akutt økonomisk krise er å være god til å forvalte pengene sine.

Det kan diskuteres hvorvidt det TS beskriver er økonomisk krise eller noe mer trivielt, men uansett er slike situasjoner nesten bestandig unngåelige i Norge.
For å sette det på spissen: gi et eksempel på en som har vært med på luksusfellen som ikke på et eller annet nivå har vært skjødesløs i sin bruk av penger. Jeg tror ikke det finnes.
Her kan man spekulere i om de som lager det, velger bort de som bare har vært uheldige, men jeg synes ikke det høres rimelig ut.

Jeg sier ikke at TS er luksusfellekandidat, men det høres ut som klisteret han sitter kan sammenlignes med noe man har hørt om tidligere, og det er kanskje noe frimodig, men ikke urimelig å foreslå at det mest sannsynlig er selvforskyldt.

Jeg vet jeg glemte de forbeholdene i det første innlegget, men jeg trodde det jeg sa var ukontroversielt. Full sjømann greia var åpenbart hyperbolsk
Sist endret av panda123; 19. august 2018 kl. 15:05.