Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde nylig ca 35 mg changa i hjemmelaget flaske bong. Har aldri røykt tobakk eller cannabis før men gjorde 2 trekk der jeg trakk ned til lungene. Den første effekten var at hele kroppen føltes utrolig varm. Etterpå fikk jeg plutselig verdens rareste følelse som om jeg venta på noe, visste ikke hva hvor eller hvorfor men noe skulle komme. Synet var klart, ingen bølger eller noe men jeg såg rundt i rommet i ett forsøk på å SE det som jeg følte skulle komme. Ble veldig veldig redd og angra på at jeg hadde tatt trekket og prøvde å tenke veeldig hardt på å ikke bæde og bare nyte det. Det var litt på grensen til at det ble for tøft for meg selv om jeg ville det og visste det ikke var farlig. Tviholdt psyken min på at det var dette jeg ville, at det var trygt. Denne "trippen" varte kanskje kun ca 2 minutter og jeg vet ikke hvor stor del av rusen jeg fikk med meg i forhold til en skikkelig dose.
Siden jeg ble sånn halveis skremt av denne lille turen er det stor sjangs for at en skikkelig dose vil skremme meg enda mer, eller vil det være så sykt at jeg ikke engang får tenkte tanken på om jeg skal bæde?
Vis hele sitatet...
Du fikk ikke ordentlig funk, men ble sittende å overtenke. Når changa funker så vet du og ser det.