View Single Post
Uten å ha lest igjennom de 20 sidene med kommentarer, så vil jeg bare legge til min mening.

Jeg er egentlig ganske overbevist, om at det finnes noe. Asså, det er vel ganske tvilsomt at alle i hele verden kan ha hørt om en og samme ting, før kommunikasjon tverrnasjonalt ble offentlig. Det er jo klart at noen kan ha sittet med skriveblokk, og fraktet dette under en vareleveranse på tvers av kontinentene, og flere har fått vite om dette, men hva er sansynligheten for det?

Jeg har aldri vert noen tillhenger av religion, men de fleste relioner har med et liv etter døden. For alt vi vet, så er jo dette livet etter døden, noe man kan fortsette på Jorden, i en annen dimensjon på en måte.
Det er jo skrevet utallige mange bøker, filmer, serier og historier rundt dette teamet. Og hadde det vert totalt bløff, hadde vi ikke snakket om det idag.

Jeg stiller meg på den siden som tror på at det er noe, av egne erfaringer, og av hva jeg har hørt. Er ikke en enkel fyr å overbevise, så om noen vil si at jeg har feil, go for it!