View Single Post
Sitat av zevz Vis innlegg
Andre måter å bevise det for folk er når jeg får besøk, da hender det at "åndene" sier at nå er feks jeg på vei, fremme om 1 min og om et min får jeg besøk av en kammerat.
Vis hele sitatet...
Var jo bra at kompisen din ikke fikk panikk da..

Mange som "kan" noe lignende. Hvor man f.eks hører tydelig at det er noen som låser opp ytterdøra og som går og trasker og gjør forskjellige ting. Og noen få minutter senere kommer kanskje noen bekjente eller husholdnigsmedlemmer og lager akkurat de lydene man nettopp har hørt. Heter vel Vardaug (ikke sikker på om det er riktig stavet) om jeg ikke er helt på jordet.

Har selv opplevd dette flere gang. Stor intern undersøkelse viste også at katten vi hadde den gang, alltid viste når jeg kom hjem. Den gikk alltid å satt seg i vinduskanten ca 5 min før jeg kunne sees gående mot huset. Vi prøvde flere ganger å lure katten, men den var alltid like nøyaktig.

Det er for meg helt klart at det ligger masse som er uoppklart i vår verden, men det betyr ikke at vi aldri vil kunne bevise det.

Det var en gang en tid hvor verdens smarteste hoder stod på bakbeina og påstod at jorden var flat. Men med tiden viste vitenskapen oss hvordan Jorden egentlig så ut.

For meg er "paranormale ting" bare områder hvor vi enda ikke vet nok om vitenskap til å kunne forklare hva det er som egentlig skjer.
Sist endret av Vandringsmann; 4. januar 2011 kl. 00:37.