View Single Post
Sitat av sikamikanico
Heisann! Fikk noen hvite epler her i arendal. Dårlig trykkmerke på de, men ser det er et eple .
Prøvde å smake på en av de, men smaker ingenting? Har prøvd endel andre, og merker sterkt at det er no. Har aldri hatt knips som ikke smaker noe så vet ikke om disse funker eller om det er kødd?

Noen andre som har hørt om disse rundt forbi?
Takk for hjelp,
V
Vis hele sitatet...
Drittknips, de går under navnet buddha.. virka som bøff på meg iallefall. Helt hvite med noe som ser ut som ett eple, men egentlig skal forestille en navle.

Noen som har testa B29? Det er mye av den over hele landet. Den er sinnsykt chill. Mye mdma, og mye smekk. Blir helt satt ut av den. Den er absolute til å anbefale!

Sitat av legalize
Noen som vet noe om B 29, er grå knips med trykt b29 på?
Vis hele sitatet...
B29 er ganske deilig. Det er en sånn knips du tar viss du sitter med gode venner og hører på npoe rolig chill musikk. Mye mdma, får en sinnsykt deilig form på den.

Sitat av Pamparius
Hei.
En jeg kjenner (hehe), har nettopp kjøpt 10 ecstasy piller til en pris på 150,- stk uten å ha prøvd dem. De blir kalt Hvite Buddha og vedkommende som solgte dem, skrøt uhemmet. Har prøvd å finne dem på nett, uten noe fyldig info. Fant bare ut at de inneholdt MDMA uten at det sier meg noe som helst.

Så, jeg er litt bekymret for min bekjente. Kan jeg anbefale han å tygge dem i seg, eller bør han vise forsiktighet?
Vis hele sitatet...
Han kan tygge i seg alle, for disse funker ikke i det hele tatt. Tror kompisen din har blitt bøffa der ja. Dårlig speed knips, funker omtrent som ritalin.