View Single Post
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
255
Sitat av saviour Vis innlegg
Dere klarer dere fint, du høres ut som en god fyr og bra selskap på tripp. Jeg var flink å hjelpe ut folk på trip til et bedre sted i min tid fikk jeg høre av flere. Håper dere får godvær til å gå ut i naturen som er episk på syre. Bare kos dere med god musikk og preik og tull, ha gjerne litt hasj om dere liker det, så du og koser deg litt, og dropp alkoholen helt.

Ville kun brukt en tablett benzo, og kun dersom en trenger litt ekstra ro. Du kjenner jo de som skal trippe og vet sikkert om dere burde trenge å ha en valium eller to i skuffen? Det kan drepe trippen litt så derfor jeg sier kun ved behov.

Syre er mye lettere å gå ut i verden på en sopp, jeg har tatt litt syre på utesteder til og med når jeg brukte det oftere før. Å møte folk i skogen går heltfint på syre for meg hvertfall, jeg går alltid med hund og er alltid klar nok i toppen. Folk sier jeg tolerer rus bra og aldri blir stressa eller kjip av stoff som noen blir, det er godt å høre.

Sist jeg tok lsd var det 300mcg flytende dryppet på sånne fersken gummisnope biter, 150mcg per bit. Jeg syns det beste med hele trippen var å dusje, noe jeg vanligvis ikke er så glad i for vannet kan føles ekkelt på huden. Jeg har asperger syndrom, autisme light, som gjør meg veldig sensitiv i huden. Det er hovedsaklig dusjing som blir vanskelig, men etter den trippen går det lett å dusje, jeg nyter å bli rein og fin.

Den trippen varte to døgn nesten, så vær obs på den lange virketiden, det er en lang lang trip. Det kom dundrende tilbake når jeg røykte hasj neste dag, halusinasjoner kom tilbake og jeg glødet følte jeg. Jeg så at problemene mine smelter jo i lyset fra min glede om jeg bare tar litt vare på meg selv om dagene og ikke tar hard drugs som speed.

s
Vis hele sitatet...
Takk for bra svar!! Jeg tror det blir en bra opplevelse Gutta skal ikke ta mye og føler veldig selv at de er trygge på meg som sitter.

Har dessverre ikke noe benzo el lignende liggende, men tror det skal gå bra i og med at dosen dems er forholdsvis lav. Blir en spennende opplevelse, og håper på knall vær med mulighet med litt tur. Kompisen som vi skal være hos har også hund, så gå tur i skogen med hund virker nok litt mer harmløst og greit for andre.

Håper virkelig vi får utforsket naturen litt og at gutta har en bra opplevelse. Vi skal selvfølgelig ikke drikke, men hasj kan være greit. Men begge har vært på en mnd toleranse pause, så kan hende det blir litt for mye av det gode.

Gleder meg og takk for fint svar