View Single Post
Jeg skjønner ikke politiet gidder å dra folk på stasjon å kle dem nakne og nedverdige dem for ett jævla gram hasj, det har skjedd meg,og det er for jævlig syns jeg. Glad jeg ikke er kjent blandt de nyere yngre polisene her, før hilste de liksom på meg på matbutikken, faen det er jo mobbing nesten. Ale kundene så på meg når politiet stopper meg på rema. Faen jeg gleder meg litt til avkriminaliseringa, men det kan få større etterslep for ungdommer det med sosial oppfølging i lang tid heller en en bot som bare er en smekk på hånda i forhold til år med tvungen hjelp potensielt. Meg kunne de ikke hjelpt mer liksom, så jeg kunne bare gått hjem sikkert. Håper man får beholde grammet sitt når de nye reglene trer i kraft om man er en voksen mann.

Men aldri innrøm bruk før i tiden eller jevnlig bruk, si det er første gangen du har røykt hasj og bare denne gangen basta. De tryller frem lovbrudd i de avhørene. Nekt alt bortsett fra det de har tatt deg med fra første stund. Aldi bli sint, og aldri gi de en 'lekse' liksom. Det er bare å være minst mulig nyttig for dem, og komme seg ut døren med æren i behold. Slå av mobilen med en gang du ser purken om du har mye sms, for det tar de folk så det svir på. Slett rusmeldinger når du husker det om du er i faresonen for å bli tatt.

Jeg går aldri ute med stoff mer en rett hjem, og har alltid hund med meg og går i turklær. De tar aldri meg igjen tror jeg, pluss jeg har asperger syndrom, som pleier å holde å nevne bare så er de langt mer forisktig med meg. Men jeg er ikke dum liksom, men de kan bare tro det vist det hjelper meg.

s