View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da synes jeg absolutt det er relevant å påpeke at det kanskje ikke er så lurt av TS å bytte ut en avhengighet med en annen. Hasj/weed kan kjøre psyken din ganske så hardt, og om psyken ikke er helt på topp fra før så er det enda en grunn til å styre unna. Tittelen på tråden er" begynne med marijuana i stedet for å fortsette med alkohol". Da synes jeg det er helt legitimt å komme med noen argumenter for at det kanskje ikke er så lurt, og at man heller kanskje bør vurdere å kutte ut alt av rusmidler en periode.

Beklager om jeg avsporet tråden, men synes ikke at jeg gjorde det.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg er trangsynt men jeg synes fortsatt ikke det er særlig relevant. Dog er mitt syn på om det er relevant eller ikke, like urelevant.

Apropos "Hasj/weed kan kjøre psyken din ganske så hardt", så har jeg jo sagt akkurat det samme i innleggene mine i denne tråden.

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du siterer meg wikipedia.

Mitt synspunkt er at TS har gitt to scenarier til eksempel; ett hvor han fortsetter med alkohol og ett hvor han bytter det ut med cannabis. Jeg har alt sagt at et hypotetisk tredje scenario med null rusmidler hadde vært det beste.
Sist endret av zykonaut; 14. august 2019 kl. 00:36.