View Single Post
Jeg har selvmedisinert med mye forskjellig.
Jeg har visse tanker om ting som kan forbedre psyken din og følelsen din av velvære og stabilt følelsesliv.
Jeg er også nedtrappingsentusiast og liker å være til hjelp. Håper det jeg skriver nå er et godt forslag.

Først og fremst:
Få deg 30-60 minutter med aktivitet om dagen. Jogging, bading, sykling, kroppsvektstrening er easy og jævlig effektivt for å føle seg bra. Må ha en god effekt på testosteronnivået ditt, og jeg har i det siste begynt å innse at testosteronnivå hos menn er en enorm og undervurdert faktor i hvordan vi menn føler oss.

Legg til rette for at kroppen din skal fungere mer eller mindre optimalt. Kosthold, trening og søvn er treenigheten. Deretter gjelder det å ha et sunt sosialt liv, bruk tid på å omgås venner, venninner, familie. Oppsøk og pleie vennskap pluss gjerne romantiske forhold. Romantiske forhold trenger ikke bety kjæreste eller samboer. Finn en god og snill venninne som er fin og som du har god kjemi med. Ligg med henne.
Ingenting er som spenningen og euforien når man koser seg
Jeg, som ung mann, elsker godt selskap og "jakten" når man flørter med en man har lyst på.


Fordel dosen? 40% tidlig på morgenen (05-06) så står du opp i 7-8tiden når den begynner å funke. Bruk alarm. Sov en time eller to til etter du har tatt den.

Ta 40% til rundt 09.00.

Siste 20% 8-12 timer før du skal legge deg og sove.

Eller 50% + 25% + 25%.
Det du tror funker.

Jevnere konsentrasjon burde vel være fordelaktig med tanke på mindre svingninger og bivirkninger av disse.

Quetiapine 25mg en time før eller 3-5mg Melatonin i det du legger deg.

Spis sunt og jevnlig gjennom døgnet.

Lev sunt, fordel dosene dine, sov dine åtte timer i døgnet. Legg deg 9 timer før du står opp dersom du bruker tid på innsovning.
Du kan eksperimentere med milde medikamenter, C-preparater, som antihistaminer (Hydroxyzine, Vallergan etc) heller en Quetiapine i første omgang.

Siden det siste er et antipsykotikum som roer ned den dopaminergiske effekten til Aduvanze.
Har selv brukt mye Quetiapine for å sovne etter Amfetamin.

Prøv og rapporter tilbake! En uke f.eks?

Jeg er ikke helsepersonell, men har nok egen erfaring med alt jeg nevner i innlegget, og mer fuckings til
Sist endret av krystallkongen; 8. august 2022 kl. 02:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.