Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva tenker freak om dagens oppslag i avisene rundt Åge Hareide sine uttalelser?

Jeg syns han hadde et bra poeng. La idrett være idrett. Ikke bland inn politikk i idretten. Den saken er jo grei.

Problemet er at man begår sosialt selvmord hvis man ikke aktivt er ute å støtter PRIDE og alt det der. DET er problemet med hele Pride opplegget.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder siste setning: føler det samme med BLM. Men syntes likevel det er bedre enn at de skal kidnappes, tortureres og drepes mens ingen har makt til å stoppe det.

Det blir fort sånn fordi det er kraftige følelser i sving. Folk blir mistenkelige når de ikke opplever å få støtte, og det er forståelig mtp hvor mye hat, mobbing og meningsløs vold man kan risikere å bli utsatt for hvis man skiller seg ut. Glad vi i det minste har egne paragrafer mot hatkriminalitet i Norge.

Dette var ikke ment som å forsvare mentaliteten; enten er du med oss eller så er du mot oss. Det var bare et forsøk på å forklare hva jeg tenker er alternativene og hvorfor det skjer.

Åge Hareide bryr jeg meg fint lite om. Så den artikkelen må jeg nesten få servert om jeg skal gidde å klikke på den.