Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Hva gjør deg og meg kvalifisert til å svare?
Vis hele sitatet...
På generell basis bør man ha kunnskap om emnet hvis man skal ha sterke meninger.

Sitat av *pi Vis innlegg
Er vi hormoneksperter? Må man være det for å svare i en tråd på et forum? Du diskvalifiserte ikke vedkommende på grunn av manglende fagkompetanse, men fordi h*n var for følelsesmessig involvert. Å beskylde en debattmotstander for å være for emosjonell til å kunne delta i debatten er en ganske teit hersketeknikk. Særlig når denne har oppført seg helt saklig i diskusjonen. At man skriver tror når man tror noe i stedet for å slå det fast med fire utropstegn er vel ikke noe man skal holde imot folk.
Vis hele sitatet...
Nei, vi er nok ikke det. Men en person som er for en transpersons rettigheter, og en endokrinolog vil aller mest sannsynlig ha forskjellig syn på denne debatten vi nå avsporer tråden med.

Jeg er en elendig debatant som du helt sikkert har sett på litt historikk av meg, så hersketeknikker som jeg nettopp brukte er desverre en ubevisst vane fra min sine.

Han har holdt seg sakelig ja, og jeg tror han også vil innrømme egne feil, dersom han får motbevist sine påstander.