Tråd: Pride/FRI
View Single Post
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
22
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det fremstår litt uredelig av deg å trekke frem så mye tall, og så glatt ignorere at Hubbard er i midten av førtiårene og deltar på OL-nivå i en idrett der folk peaker i slutten av tyveårene. Du kan kverulere på semantikken, men så lenge biologiske menn gruser biologiske kvinner i vektløfting er det åpenbart at man har en fordel av å ha tilbrakt noen tiår som man først. Du mister selvsagt muskelmasse av å gå på testosteronblokkere, men det er ikke som om skjelletet ditt atrofiere. Ei heller er det slik at man er garantert en seier, det påstås bare at man har en urettferdig fordel. Det er det nokså selvinnlysende at man har og det er fullstendig absurd at dette overhode er gjenstand for diskusjon. Vær ærlig nå: Tror du at det kommer til å dukke opp noen kvinne-til-mann-transpersoner som vil gjøre det tilsvarende bra, eller bedre, i herreklassen? Hvis svaret på dette er nei, så kan du bare pakke vekk alle argumentasjon om at forhenværende menn ikke har en fordel når de deltar som kjønnsopererte kvinner. Dette blir for dumt.
Vis hele sitatet...
Skal vere heilt ærleg og seie at eg hadde eit lite innfall av hyperfokus der blei litt vell opphengt i å samanlikne tal og gløymde meg litt i eigen kverulering. Ser no at det ikkje er den mest vasstett argumentasjonen eg kjem med og har ikkje noko betre unnskyldning å komme med.

For å svare på spørsmålet ditt må eg nok komme med eit "ja, men".Kort sagt trur eg kor stor grad ein transmann vil kunne konkurrere med cismenn vil vere avhengig av omstendet. Folk reagerer veldig forskjellig på hormona ein får under slik behandling og det er mange faktorar som spelar inn. Har ikkje nokre konkrete tal på forskjell mellom muskelmasse før og etter hormonbehandling så kor stort sannsynet er tørr eg ikkje sei, men ja, eg trur det er mogleg.