Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av Han-Tyumi Vis innlegg
Kven som helst kan ikkje erklære seg kvinne og delta i kvinners klasser i OL. Ein må blant anna ha gått på testosteronblokkerar i ei viss periode før ein får delta.
Reglane blei endra for å inkludere transpersonar i 2015 og Laurel Hubbard som du nemner blir i år den første transkvinna som deltar i vektløfting i OL. Dette tyder vel på at det ikkje akkurat er lett å fylle kriteria.

Om me samanliknar den beste totalscoren hennar (285) med totalscorane til kvinnelege OL utøvarar frå dei introduserte kvinneleg vektløfting i år 2000 til i dag (2000/ 2004/2008/2012/2016) ville ho ikkje ha komme i nærleiken av å ta gull. Det beste resultatet ho hadde hat moglegheita til å få var sølv i 2008, men ho ville framleis ha tapt med 41 poeng(eg er ingen ekspert på vektløft, men ut ifrå dei poengtavlene eg såg på, ser det ut til å vere ganske mykje).
Ho er heller ikkje i nærleiken av å slå verdsrekorden, noko som det høyers ut som du meiner bør vere lett for ei transkvinne.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en helt klar fordel for meg når den første transpersonen automatisk får sølv i 2008.
Men selvfølgelig, kan jo være fullstendig tilfeldig.
Sist endret av ID-Brikke; 23. juni 2021 kl. 23:56.