Tråd: Rus og naboer
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mistet nøkkelen til leiligheten min etter 20 rivotril og bestemte meg for å klatre opp til 4. etasje for å komme meg inn vinduet mitt. Falt ned og brakk ribbein og hånda. Naboene sto ute på terassene sine og lurte på hva jeg holdt på med, svarte bare at jeg selvfølgelig skulle hjem og ble dritsur fordi de spurte.

Har også tisset i heisen fordi jeg ikke klarte å holde meg, heisen stoppet og der sto naboene, og jeg med buksa ned.

Fant også ut at jeg skulle sende brev til alle naboene hvor det sto "Ha en fin dag!" og "Verden elsker deg" osv med masse klistemerker, tegninger og glitter på. Jeg tenkte at de aldri kom til å forstå hvem som hadde sendt det og følte meg helt genial.

Stjal også en rull med gress (?) fra en idrettshall som jeg dro hjem. Tenkte det skulle bli fint med litt ekte gress i leiligheten og var dritfornøyd med at ingen kom til å merke at det var meg. Tenkte ikke på at det var gress og jordspor opp alle trappene og inn til leiligheten min, så ut som at noen hadde prøvd å kultivere hele blokka.

En annen gang var jeg på mdma og danset hele natten naken forran vinduet mitt hvor alle i naboblokka hadde utsikt. Sikkert et nydelig syn.....

Ble desverre også psykotisk og truet en av naboene mine til å kjøre meg til jobb. Heldigvis hadde han sett psykose før og skjønte fort at jeg trengte litt mer hjelp enn å komme meg på jobb.

Det var også en del overdoser og ambulanse og politi. Huseier bodde vegg i vegg med meg, merkelig nok sa han aldri noe, men var smart nok til å gi meg oppsigelse etterhvert.

Var veldig godt å flytte derifra... Har sluttet med rus i dag.