Tråd: Rus og naboer
View Single Post
Banka på hos naboen og sa det var krise at de måtte ringe politiet fordi det var innbrudd med rundt 30 folk i huset på en gang som nekta høre på meg.(Var psykotisk ingen hadde brutt seg inn) Ble så sur på naboen fordi han ikke ville høre på meg eller låne meg telefon. Fikk han til å ringe taxi så jeg kunne hente telefonen min som lå et annet sted. Taxien kom og jeg satte meg inn med en 8000 kroners høyttaler og fortalte hele historien om tyvene som skulle stjele alt og at jeg måtte beskytte den. Kom frem og så gikk jeg rett inn og ringte 112. Da han som svarte fikk høre om det så lo han nesten og sa bare, "Ja hvor kom disse 30 menneskene ifra?" ble forbanna og la på.

En kompis ble ganske psykotisk en gang og bodde da i en kjellerleilighet. Han fikk for seg at det var skjulte kameraer overalt der. Han gikk tilslutt og banka på til huseieren i etasjen over, og skjelte han ut fordi han drev og spionerte, ba ham slutte å filme han hele tiden og at han skulle slette alle videoopptakene. Han bodde ikke der så veldig lenge.