View Single Post
Virker som dere drar litt forhastede konklusjoner og tolker mine innlegg omtrent slik det passer dere. Vet ikke jeg men kan virker litt jo sånn.

Jeg vet jo ikke hva det er fornå? Og nå her jeg littt lei. jeg har gjentatt dette hundre ganger, og da synes jeg det er på tide at dere følger med. Dette gjelder ikke alle som har deltatt i tråden men synes det blir for dumt når dere mistolker det jeg har skrevet. Mistenker at noen gjør det med vilje, men hallo, det kan bare være meg.

Ville jo bare høre hva dere tenker det kan ha vært? Noen har svart på dette. Methewall, toreokjeks og andre har kommet med saklig infornasjon. Det synes jeg er positivt for tråden. Håper det kan fortsette.

Enkelte virker litt forutinntatt og tro at vi er alene. Det til tross av hvor stort universet er. Det er jo så svimlende stort at vi ikke vet hvor stort det er en gang. Blir etter mitt syn i beste fall ganske naivt å tro at vi er alene da.

Men om filmen viser aliens? Vet ærlig talt ikke. Det kan sikkert være en forklaring på det. Når det er sagt er jeg en sikkert en synser av natur -som nevnt av flere- men det vet jeg jo. Har kanskje spist litt for mye flein i det siste så kan være at det har en bidragsyter til hva jeg har skrevet, så noe ble sikkert litt usaslig. Får bare beklage det i så fall.