View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
Blitt og blitt, det har vel alltid vært sånn. Bare i det siste folk har begynt å lage hashtagger om det.



Det har glidd ut til mer eller mindre et hei i forbifarten, men det var ikke det han spurte om. Det var dette:

Hakket mer invaderende det, synes du ikke?
Vis hele sitatet...
Nå er du rett og slett, og igjen har jeg ikke helt ordene med meg men muligens nedlatende. Tror du virkelig jeg ville gått og spurt om alt det der ut av det blå?
Tror du virkelig jeg er så dum og blottet for sosiale antenner?

Lært mye i dag føler jeg. Man balanserer virkelig på en knivsegg da det som startet som en god tanke endte opp som de som på fylla er ekle mot kvinner og mangler totalt filter på hva de sier. Det er totalt forskjellige scenarioer. Ikke sett meg i samme boks som dem

Og hvorfor man går bort til en rusavhengig som ligger i gata. Personen kan være i ferd med å overdose. Jesus Christ.

Men det er greit. Avslutter med en bitter tone og fortsetter å være god nordmann og aldri smile til noen eller i det hele tatt ta kontakt med noen. Hvis man er mann ihvertfall, spesielt hvis man er mann. Vi er fæle. Jeg er faen meg hvit og hetero og så jeg burde strengt tatt bare unnskylde meg for å ha en mening om noe og å faktisk tenke på å handle på noen av meningene mine eller tankene.

Hva faen tenkte jeg med der? Burde skjønt at alt var feil fra første stund. Må innrømme jeg ble ganske sinna av noen av svarene i starten, siden jeg helt ærlig hadde en helt ren uskyldig god tanke i hodet. Jeg burde skjønt den ville bli vridd til å handle om noe helt annet til slutt. God natt. Dere får glede dere til neste helg når dere drikker igjen og plutselig alle sosiale regler forandrer seg igjen.

Og helt til slutt. Ja at hun var kjent før ser jeg at kunne gjort ting litt vanskeligere, siden hun har fått dette smørt ut i media før.

Men. Jeg ville bare være en snill person.

Som ble koblet til villebarepratelitt som handlet om trakassering. Hjelp
Sist endret av NodSquad; 7. september 2021 kl. 02:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.