View Single Post
Nei det syns jeg ikke. Er så mange av de mennene som leter etter sårbare jenter for å få makt og deretter utnytte eller misbruke dem så det kunne fremkalt mer frykt og avsky enn varme.
Dessuten hvem er du til å avgjøre om hun har det bra eller dårlig? Jeg fikk i noen år spørsmål og rykter om at jeg hadde anoreksi men hadde det helt supert også delvis fordi jeg ga faen i hva andre måtte syntes om at jeg kledde meg i behagelige klær og ikke pyntet meg bare fordi jeg skulle på butikken eller ut på byn. Joggebukse og hoodie 4 life og jeg dreit i om t skjorta hadde ketchup flekk på seg Digg å ikke bry seg om hvordan andre dømmer deg og det kan hende du dømmer henne helt feil også.
Å slå til på et tidspunkt hvor du skal hjelpe henne med å få tak i noe på høy hylle i butikken vil kreve mye stalking før den sjansen byr seg og ingen liker å bli umyndiggjort heller. Man spør betjeningen eller andre hvis man trenger hjelp og en mann som prøver å leke reddende engel etter å ha stalket hun i alle gangene i butikken i månedsvis høres bare utrolig creepy ut.

Tanken din kommer fra et godt sted men hennes helse er ikke din business. Kanskje hun sliter eller kanskje ikke, om hun så skulle hatt heftige problemer så skaper det bare enda dårlige selvbilde og mer sosial angst at fremmede påpeker det.
Hvis du vil gjøre noe for mennesker som er syke og som ønsker hjelp kan du melde deg opp som Røde Kors chattevenn, besøksvenn eller yte så godt du kan gjennom jobben din hvis du er miljøterapeut =)