View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
Alle 2C-x stoffene kan komme i enten pille eller pulver form, og de doseringene måles i milligram. Hvis dere sniffet 7-10 doser på en gang ville dere ikke vært i stand til å gå. Hvis dere gikk utifra at det var 60 brukerdoser i det grammet så ville dere måtte snorte omlag 16 milligram for hver dose, 7-10 doser med 16 milligram blir 112-160 milligram på en person, opp i nesa. Tok dere virkelig så mye?
Vis hele sitatet...
Dønn seriøst! Vi satt 9 stk på et eget rom på festen, og han som delte, lagde til 9 små speed streker( 2cb, men bare for å illustrere størelsen på strekene).
4 av oss stakk, OG VI 5 som satt igjen, fikk da 4 streker blandet inn i våre egne og de var nå blitt helt greie speedsteker. Siden jeg hAdde vært med på betalingen, skulle jeg ha min først.
Jeg dro den inn og en sinnsyk sviing i nesen kom med engang.. Reiste meg opp og gikk ut døren og da begynte det å funke! Ante ingenting. Ikke hvor jeg var, hvor jeg skulle eller ka faen jeg skulle gjøre. Deretter kommer de 4 andre løpende ut en etter en og er akkurat like ute i hode som meg.
Fant kjapt ut at "her kunne vi ikke være" og min bror klarte å geleide oss to hus oppenfor der han bodde.
Der fant vi litt roen og hadde det ganske tidig. Følte det var 50 personer der hele tiden og alt var så sinnsykt rødt og grønt og tegneserie aktig

Men så fikk hun ene hjerte og pusteproblemene og alle gikk rett på dett! Vi var jo så slingrende ute at alle hadde sin egen mening om hvordan hun måtte gjennopplives, men ingen fikk til å gjøre noe serlig før vi omsider fikk tak i ambulanse som forklarte oss hvordan, mens de brukte over en time på å komme! Gikk ned på den orginale festen etter sykebilen var kommet. Der hadde alle tatt litt mindre doser og form og stemning var på topp.

Men etter ambulanse velt, kom politi og foreldre og hele sulamitten.. Kan si at da kom detten igjen.. Men alt i alt endte det bra for alle

Fikk tak i mer pulver noen uker seinere og var på sandviks bataljonen på et utendørs rave.. I gjengen jeg fester med, er det en uskreven kode som sier "Ta heller litt for mye og bli muud, istedet for litt for lite og få dett pga dårlig funk". Dum som eg var skulle jeg ta litte granne mer en jeg gjorde forrige gang.. Svidde mer i nesen og funket ENDA fortere.. Tok fem steg bortover før jeg bare måtte sitte meg ned å spy som faen og prøve å snyte pulveret ut igjen Men det skal jeg love at ikke har å si når funken først er der.. Men etter spyingen ble alt ganske mote og det ble nok en trivelig kveld for meg