View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bakalaotang Vis innlegg
Har vært i samme situasjon en del ganger gjennom livet, så kjenner meg veldig igjen. Etter mange år med tiltaksløs het og mye røyking, før jobb / etter jobb, tap av førerrett osv osv. begynte problemene å vokse og vokse.

Trening var helt klart det som klarte å få livet tilbake på rett kjør igjen. Klarer nå å holde meg til å røyke ett par ganger i måneden, har mye mer energi, og slipper "samvittigheten" som følger med daglig røyking.

Ville helt klart prøvd å kuttet ned på weeden, og samtidig startet med trening 4-5 ganger i uken. Tok ett par måneder uten unnasluntning før jeg merket resultater, men var absolutt redningen for psyken min!
Ønsker deg all lykke til!
Vis hele sitatet...
Ah, JA! Støtter denne. Kjennnr meg igjen hundre prosent i denne tråden. Cannabis gjør meg utbrent. Klarer ikke fungere som daglig røyker. Problemene bare hoper seg opp og eksploderer i ansiktet ditt, i mens du binge-røyker all day for å rømme fra dem. Uten cannabis er det ikke mulig å rømme, altfor enkelt å fyre opp og bare pushe alt forrang seg. Når du endelig kommer du av denne tilstanden etter en uke med bortkastet tid, ja da... er det bare å forsøke igjen. Men denne gangen enda verre. Cannabis er det mest avhengighetsskapende stoffet (for meg) noensinne. Skulle ønske jeg aldri hadde prøvd det. Klarer ikke sette pris på noe uten.

Som daglig røyker føler jeg utbrent hele tiden. Forskjellen med og uten er drastisk. Føler det endrer personligheten min.