View Single Post
Heisann

Jeg har alltid vært svak for rus, jeg vet det godt selv, har vært innom det meste, og selv om jeg vet hvordan det ender, så har jeg søkt tilflukt i rusen for å slippe å føle på vonde minner og følelser, som sikkert så mange andre gjør..

Akkurat nå så har brukt amfetamin over et års tid, etter et veldig hardt samlivsbrudd etter 10 år, endte jeg opp med å gå denne veien, men har innsett at jeg må slutte, få livet på rett vei, før det går enda mer nedover. Problemet er at jeg føler meg veldig ensom der jeg bor, flytta for å finne kjærligheten for 10 år siden, har nå en sønn på snart 6 år, og han er alt for meg. Før jeg flytta hit så slet jeg veldig med sosialangst, og etter hvordan samlivsbruddet skjedde, så kjenner jeg angsten har kommet tilbake, men bare mye verre, bare det å gå å handle på butikken kan være en prøvelse.

Er det noen her inne som har vært igjennom det samme selv? Som kanskje har noen tips eller noen oppløftende ord? Har vært uten 2-3 dager nå, ligger bare i senga og prøver å få tida til å gå, ser litt netflix, men klarer ikke være mer våken enn en time i slengen. Vil gjerne høre om andres erfaringer om å få et bedre liv, for er det noe som ødelegger deg, så er det den jævla makkaen, spiser deg opp innenfra og ut.

Ble veldig mye rot i innlegget her, men klarer ikke sortere tanker eller ord, så det ble som det ble..Kom gjerne med spørsmål..