View Single Post
Sitat av Ex-opiat Vis innlegg
Det du føler er helt normalt. Men det er ikke alle som opplever dette likt.

Vi alle har forskjellig mental helse og psyke. Noen tåler det veldig godt og vil oppleve positive effekter under rus.
Noen vil bare bli angstfylt og paranoide av det å da er det viktig å ha såppas selvinnsikt å prøve å se for seg hvordan hasj vil på virke din nåværende psyke. Og hvordan psyken din kan være den dagen du skal slutte å røyke. Kanskje det er bedre å slutte nå mens psyken fortsatt er forholdsvis god?.

Jeg er en av 5 kompiser som begynnte å røyke ilag. Jeg var den som kanskje ble lettest avhengig av hasjen men som mest sannsynlig tålte hasjen best. Jeg ble ikke paranoid noe som gjor jeg kunne røyke mye og uansett va jeg skulle. Men når jeg trodde jeg ble lettest avhengig så viste det seg at nettopp jeg var den som kuttet den ut lettest etter 11år konstant bruk. Å har ikke noe verre varige meen en dårlighukomelse.

Mens di andre kompisene har måtte begynt på beroligende å har helt ødelagt psyke å har valgt å bare fortsette å røyke. Di har nå både nærver plager å kraftig angst problemer som di ikke kommer over!

Tenk deg nøye om for di som blir paranoide og får mye angst av å røyke er ofte di som vil få store problemer med å slutte!

Hasj har et meget kraftig avhengighet potensiale å er ikke ufarlig.
Vis hele sitatet...
Hasj er undervurdert ass! Jeg er en av dem som ikke tåler det. Likte det aldri men røykte det fordi de andre røykte. Etter en felles psykose med 4 andre venner kuttet jeg drittet ut for godt.

Derfor blir jeg forbanna over 12år gamle hipstere i unge grønne eller hva pokker de heter som vil legalisere hasj. Kjenner også mange som er nervevrak i dag pga cannabis

For mange av oss er hasjen et gateway drug. Hasj var ikke min greie, men lille nysgjerrige meg søkte videre etter noe som kunne gi meg den gode følelsen. Den fant jeg mange år senere i form av min gode venn Tina...