Tråd: ALL-IN
View Single Post
Sitat av OMac Vis innlegg
Revo har skjønt det, godt å lese! Altså.. Jeg forstår at folk er skeptiske til krypto, men slik er det med all ny teknologi. Stikk på YouTube og se hva folk mente om Internett når det kom i full fart. Klart at ingen kan forutsi fremtiden, spesiellt ikke når det kommer til krypto. Men hvis man setter seg inn i hva feks bitcoin er, hva det kan gjøre for menneskene og verden og ikke minst hvordan teknologien fungerer så vil man forhåpentligvis få svar på det man lurer på.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har diskutert verdien med bitcoin med venner, kollegaer og diverse mennesker. Men fellestrekket for 90% av dem, er at bitcoin er søppel. Dritt. At det ikke er noe å satse på osv. Og jeg forstår dem også, for det var akkurat det jeg selv sa før jeg forsvant ned i rabbitholet i jakt etter informasjon.

Det kommer kanskje også litt an på hvordan man tror det er i framtiden. Personlig, så virker det logisk for meg at vi kommer til å ha et system som er mer elektronisk og mer sikkert, aka bitcoin. Akkurat som da hjulet ble funnet opp, eller da Internett kom. Eller da Steve Jobs lanserte smartmobilen. Dette føler jeg personlig er i den samme kategorien. Jeg tror virkelig ikke at jeg betaler med cash i butikken om 20 år. Hell, jeg betaler jo såvidt med cash nå liksom. Men selvfølgelig, man skal jo få mene det man vil, og ingen kan vite sikkert. Jeg mener selv at alle som sier at bitcoin er ren gambling, er uopplyste om egenskapene til bitcoin pga lite research. Søk, og sug til deg informasjon. Du lever i teknologiens verden og 2020 er bare startskuddet. Jeg er helt enig med Revo at snart blir det et altrun på coinsa, men bitcoin er, og vil alltid være fremtiden i mitt hodet. Det er rett og slett neste epoke av teknologien til menneskeheten. Så får man selvfølgelig gjøre som man vil men jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: det er ikke for sent å putte en 200 lapp i bitcoin hver mnd og se på det som en 20-30 års investering for framtiden. Langt ifra! Sånn. Da fikk jeg ut oppgulpet mitt. Ikke bli hissig på meg hvis du er uenig. Forteller bare hvordan jeg ser på verden og hva jeg selv tror blir viktig i fremtiden.
Vis hele sitatet...

Du sier bitcoin er sikkert? Da har du nok ikke gått ned "rabbit holet" som du påstår.