View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Desverre.

Fleinsopp er en særdeles vanskelig rakker å få til å vokse. Noen få eksperter har fått det til og hemmeligheten ligger visst i at flein lever i symbiose med bl.a gress og vil ikke vokse skikkelig uten de perfekte forholdene.

Myceliumet er ikke vanskelig å få til å gro, så jeg har hørt om folk som har avlet frem myceliumet og så gått ut på gresssletter og spredt mycelium rundt for å øke avlingene, senere på høsten går de å plukker.
Vis hele sitatet...
så dette er håpløst ?

Sitat av proxy87 Vis innlegg
så dette er håpløst ?
Vis hele sitatet...
jævlig synd for jeg har tilgang til mekka mekka a flain

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Desverre.

Fleinsopp er en særdeles vanskelig rakker å få til å vokse. Noen få eksperter har fått det til og hemmeligheten ligger visst i at flein lever i symbiose med bl.a gress og vil ikke vokse skikkelig uten de perfekte forholdene.

Myceliumet er ikke vanskelig å få til å gro, så jeg har hørt om folk som har avlet frem myceliumet og så gått ut på gresssletter og spredt mycelium rundt for å øke avlingene, senere på høsten går de å plukker.
Vis hele sitatet...
ikke engang om jeg graver ned 100 dronninger i en blanding av kumøkk og saftig brun blomsterjord?

Sitat av proxy87 Vis innlegg
så dette er håpløst ?



jævlig synd for jeg har tilgang til mekka mekka a flain



ikke engang om jeg graver ned 100 dronninger i en blanding av kumøkk og saftig brun blomsterjord?
Vis hele sitatet...
desp ¨å få det inn i min stue fr å kjøre 3 timer for å hente i min faste plass <3
Sist endret av proxy87; 18. september 2020 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.