View Single Post
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Har hatt en av mine beste opplevelser alene på flein. På jenterommet i tyveårene etter en breakup haha.

Jeg hørte på favorittbandet mitt og lå på favorittputa mi og så på et albumcover som snurret og bevegde seg i spotify appen på pc skjermen. Sikkert i et par timer.
Vis hele sitatet...
Det var definitivt en god opplevelse! Til tross for en liten dose så fikk jeg visuals, som at jeg kunne se Cthulu bevege seg under overflaten i fjorden, og at trærne beveger seg i en vakker rytme, etc. etc. Forlot ikke denne "virkeligheten". Merker at spiss fleinsopp er utrolig mye mer potente saker enn det du får kjøpt lovlig i nederland haha. Var første gang jeg prøvde norsk selvplukket vare, var en utrolig fin opplevelse.

Første gang jeg spiste truffles hadde veldig intense visuals (mer enn denne gangen), men andre gang så merket jeg svært lite, og ingen visuelle inntrykk annet enn sterke farger, til tross for at jeg tvang i meg 20g begge gangene.

Er det slik at mengden psilobicyn er lineært med visuelle inntrykk OG endring i sinnsstemning? Eller har andre her opplevd at man kan trippe sterkt uten at man får visuelle effekter, men kun endrer bevissthetstilstand?
Sist endret av djdieci; 27. mai 2020 kl. 13:06.