View Single Post
Sitat av bashfoo Vis innlegg
ESTA søknad får du svar på øyeblikkelig, koster 14 USD, så det kan du likegodt søke om med en gang og se hva utfallet blir. Uansett om du har helt rent rulleblad så må de naturligvis stipulere at de ved en senere anledning har rett til å nekte deg innreise selv om du fikk godkjent ESTA.

EDIT: Husk å svare helt ærlig på ESTA-skjemaet, det er mye verre å utelate noe enn å faktisk svare ærlig.
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt å dra før om et par måneder eventuelt men jeg kan søke esta nå allerede ? er det sansynlig at de vil godkjenne esta og så sende meg hjem igjen når jeg lander i usa ...? veldig kjipt hvis jeg riskerer at hele ferien blir ødelagt pga at jeg ble sendt hjem igjen når jeg landa på flyplassen lissom ... :/ Skjønner jo at de har mulighet til å nekte meg adgang men det skal vel litt mer til ? hvis jeg har svart ærlig på skjema og ikke gjort noe gærent ? (bortsett fra den naskinga som er noen år siden og som jeg opplyser om på esta skjema) så vil de vel ikek nekte meg adgang når jeg kommer dit`?
Sist endret av h3kr0; 20. september 2013 kl. 01:02.