View Single Post
Slapp lefse
boiled taco's Avatar
Trådstarter
84
Sitat av EzreaL Vis innlegg
Anbefaler deg å høre med guardia civil istedenfor. De bruker å være litt mer seriøse.
Vis hele sitatet...
Har pratet med de i Guardia Civil. De sa vi bare skulle ringe sykehuset. De virket uinteresserte i å snakke med oss.

Sitat av mzu1 Vis innlegg
Du sier hun har hukommelsestap, kanskje greit å få tatt MR av hodet for å avdekke eventuelt blødning.. Du beskriver iværtfall symptomer på TBI..
Vis hele sitatet...
Ja, hadde sykehuset vært mer imøtekommende, så skulle jeg prøvd å få så mye informasjon mulig! Har kommet igjennom 2 ganger på den engelske delen sv telefonlinja, de har bare lagt på når jeg har prøvd å forklare de navn og beskrivelse.

Jeg kom i kontakt med en mann nede i lokal-området der hun befinner seg. Han var til og med på sykehuset hun befinner seg, men de kunne og ville ikke gi ut noen som helst informasjon om henne. Sykehuset der nede har både min og forelder sin kontaktinformasjon, da en lege skulle ringe og forklare alt. Har ikke hørt noen ting..
Sist endret av boiled taco; 12. oktober 2020 kl. 01:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.