View Single Post
Hashtag yolo right?
Trådstarter
8
Hei, da er det vel ca ish ett år siden sist det ble postet på denne tråden ! Men jeg ønsker å takke dere for respons! Det har vært ett turbulent år, og jeg ser nå at det er lite forandret siden sist jeg postet her! Den gang da var jeg i en gangske dyp depresjon, mye tanker, mye faenskap gjorde det vanskelig for meg å tenke! tenke klart, tenke positivt, i det hele tatt tenke å se mening med livet!

Idag, kan jeg stort sett si det er det samme, samme følelse, samme plass, samme tanker, samme liv!

MEN, jeg har lært, jeg har lært så mye, jeg har fått erfart mer enn jeg trodde jeg kom til å få oppleve! Jeg har vært her ett helt år til, jeg har forsøkt å rette, forsøkt å forstå, men er nesten samme plass som for ett år siden ! Bortsett fra, det jeg gjør, det jeg gjorde, det siste skrik om hjelp, siste håp for ett lykklig liv, endret seg, da jeg endret mitt syn på ALT! livet er intet mere enn det du gjør det til, dem du bryr deg om, og det du velger å bruke energien din på ! og, det å stå på motsatt side av det som gjør vondt, det er DET livet er, det livet består av! Ta vare på hverandre, finne likesinnede, hjelpe de som er der du en gang var, se at verden er ikke hva alle andre sier, VERDEN OG LIVET ER DEG! DEG OG DINE!


(liten ting til: Penger, om du tror penger er veien til det gode liv, tar du feil! Penger har aldri, ALDRI gjort godt for noen eller noe ! menneskeheten har utviklet seg pga kjærlighet og nestekjærlighet! ikke Penger og valuta slik det er idag! aldri glem det! Valuta er noe vi mennesker har skapt, grunnet grådig skikk ! )

Sånn ellers, dette er hva som holder folk i livet, Norsk Freakforum, bare å lese, se, at andre er i samme båt, samme situasjon, eller sitter med samme tanke og deler den med resten av freak-norge, Det er dette som har holdt meg oppe, og i livet det siste året! Håper alle trådstartere har det bra idag, om ikke håper jeg dere tar dere tid til å føle på hva "bra" er!


-stimm
Sist endret av Provo; 4. januar 2015 kl. 07:51.