View Single Post
Hva: Salvia 10x organsik ekstrakt.
Hvem: Bare jeg (dette fant jeg ut at var en dårlig ide etter hvert )
Hvor: I mitt eget hjem

Jeg har mistet fullstendig begrep av tid, dette er min første rusrapport, og også mitt første møte med et annent rusmiddel enn alkohol, jeg hadde absolutt ingen anelse at dette lille grønne krydderet kan være så vilt og intenst.

La oss starte, jeg begynner å mekke meg en bong, etter en instruks jeg så på YouTube. Jeg finner fram fyrstikker og min pose med 1g 10x ekstrakt som kom samme dag. Jeg løper inn og opp på loftet i garasjen min så snart foreldrene mine er ute av huset (Dette var ikke kansje den beste settingen)

1. Forsøk!
Jeg fyller "skålen" opp med det grønne krydderet, setter munnen på bongen, tenner fyrstikken og drar. Jeg føler at jeg blir litt tung og begynner å bevege meg litt rundt. Jeg går ned og ut av garasjen og løper litt fremm og tilbake, føelsen kan beskrives som å være brisen. Effekten fader sakte bort, og jeg bestemmer meg for å ta en dose til, og går tilbake til der jeg startet.

2. Forsøk!
Jeg fyller bollen helt full så det går over kanten (skålen var ikke så stor, så det var ikke så mye som det kansje virker som), setter leppene mine intill tuten på cola flaska, tenner fyrstikken, og tar et stort drag.

Jeg holder røyken til jeg ikke orker mer, jeg kjenner at jeg blir mye tyngere, og bestemmer meg selv for å legge meg ned på en madrass og lukke øynene, men jeg glemmer hva jeg skulle gjøre og kjenner at tankene begynner å fly, jeg prøver å konkludere med hva som egentlig skjer, men jeg klarer ikke helt å forstå, plutselig kommer jeg fram til en konklusjon, og plutselig kommer jeg frem til noe, og i samme øyeblikk er det akuratt som at jeg er en side i en bok som blir bladd om.

Jeg finner ut at jeg skal fortelle min gode venn neste dag om dette fenomenet mitt, men boken blir bladd om igjen, og jeg blir på en måte "resettet" tilbake til hvor jeg var. Dette skjer igjen og igjen og hver gang kommer jeg raskere og raskere til en konklusjon og boken blir bladd raskere og raskere.

Endelig har jeg tror jeg at trippen er over, men jeg tok feil. Jeg går ut av garasjen, men er fortsatt ganske tung. Jeg ser noen gå forbi innkjørselen, alle har blondt kort hår og de er som en flokk. Jeg begynner å le hysterisk av dem, og løper inn i huset mitt og opp på verandan min. Jeg ser at dette faktisk var noen beskjente, og jeg straver for å komme tilbake til meg selv.

Jeg hører ikke hva lederen av flokken spør hva som var så morsomt, og om det gikk bra. Jeg svarer alt fint, jeg føler meg ikke helt toppers i dag, det var ikke noe som var morsomt egentlig.

Lederen: Men hva var det som var så morsomt?

Jeg: Ikke no spess (på dette tidpunktet begynner jeg å lande på bakken igjen)

Lederen: Ok, god sommer, ses på skolen (Fikk ikke helt med meg hva han egentlig sa )

Jeg: God sommer, snakkes!

Jeg løper inn igjen og river ut telefonen av lommen min, jeg sender en melding til lederen av flokken og forklarer følgende:

"Jeg kan forklare alt! Jeg har nemmelig tatt litt lyst gass, og klarte ikke å styre meg selv da jeg lo. Jeg fant ut at dette ikke var en så god ide, og jeg hadde satt pris på om du ikke fortalte dette til noen"

Jeg får svar tilbake, at alt var greit og at han ikke skulle si det til noen. På dette tidspunktet ble jeg meget lettet, og bestemmer meg for å komme meg ned på rullebanen og lande, så jeg slår på "Botanical Dimensions" og legger meg i sengen og nyter resten av rusen.

Nå sitter jeg i stolen min og føler "after glowen" alle snakker om, i mens jeg skriver denne rapporten.
Salvia en noe av det villeste og merkligste jeg noen gang har prøvd, og jeg tror at jeg definitivt kommer til å eksperimentere med dette i fremover i tid.

Jeg trodde at slike ting ikke var mulig, jeg forventet meg psykedeliske farger og mønstre, men jeg fikk en helt annen type kunst som var laget av min egen hjerne.
Jeg sjønner godt hvorfor man skal respektere psykedelia, det kan faktisk gå fryktelig galt. Jeg er ganske sikker på at jeg tok en litt større dose enn jeg egentlig burde, men for en opplevelse, jeg hadde aldri trodd at psyken min var så sterk.
Akuratt nå kjennes det ut alt bare var en ekstremt merkelig drøm

Over og ut, Cyan