View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Støtter det med å dra ut, har du ingen skogområder nær deg? Jeg ville heller søkt ut til slike områder enn vanlige turområder så man slipper å møte folk.
Pupillene dine vil bli store og øynene dine vil være blanke, det kan godt hende at spyttproduksjonen din øker sånn at du nesten sikler litt når du prøver å prate, samt kan man bli veldig knisete, så jeg ville unngått å møte kjentfolk.

Å sitte inne kan fort bli slitsomt, du vil slite med å finne interessen av å se på en skjerm når hele universet er der ute for deg. Man vil bevege seg, forflytte seg, utforske nye ting. Jeg blir rastløs og sliter med å finne roen når jeg bare har vært inne i ett rom. De to unntakene mine er første trip på LSD med mange gode kompiser, hadde mange lange diskusjoner. Og den andre var en mild flein tur med min beste veninne, også med mange gode diskusjoner, mørk belysning og masse tepper/pledd og puter.

Angående forgiftning, så er sopp ganske spesiell der, man vil ofte ikke få forgiftningssymptomer før mange mange timer senere og i noen tilfeller flere dager Så det å skulle begymre seg for forgiftning bare en liten time etter inntak er ganske søkt.
MEN, jeg vil si jeg har min fulle tillit i identifiseringen man får her inne. De få gangene noen har gjort feil der har det blitt plukket opp veldig fort av andre brukere, vi har aldri fått høre om folk som har blitt forgiftet og vi har vel identifisert sopp i 15 år på freak.