View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har nå satt dag og tid for min første opplevelse med psykedelisk.

Her er planen med et par spørsmål. Setter stor pris på tips for øvrig.

Jeg har plukket, identifisert og tørket 1.7g flein.
Selv om alt er identifisert av Freak sitt forum som flein, så er likevel dette mitt største punkt for bekymring. Hva om jeg spiser noe som ikke er flein? Hva gjør jeg da?
Er det slik at om jeg ikke får noe effekt av soppen innen en time så er det full alarm og rett til legevakten? Hva sier jeg i så fall der?

Jeg planlegger å spise en sunn og lett frokost og deretter faste til inntak.

Jeg planlegger å kverne soppen, ha den i en kopp og tilsette varmt vann (ikke kokende), sitronsaft og litt sukker. Høres det ut som en plan?

En kamerat jeg stoler på kommer over for å passe på. Han skal være helt edru. Det blir kun oss. Han tar med seg diverse ting for å underholde seg selv, siden jeg sikkert ikke kommer til å være godt selskap.

Planen er å være i samme rom hele tiden. Der er det sofa, tv, PC og så flytter jeg inn en madrass og dyne i tilfelle jeg har behov for å ligge ned. Toalett finnes en etasje under, men trappen er bratt. Går det greit å gå i trapper?

Jeg tenker å gjøre klar diverse spillelister på Spotify, YouTube og Netflix. I tillegg legger jeg klar penn og papir i tilfelle jeg blir kreativ.

Tenker å drikke brygget rundt 18 tiden. Regner med at kameraten kan bli værende til 23 tiden og da kommer jeg sikkert til å legge meg for natten.

Er det noe viktig jeg har oversett?
Er jeg inne på noe med denne planen?


På forhånd mange takk. Jeg gleder meg skikkelig!!!