View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg prøvde kokain ble jeg litt skuffa. Skjønte ikke hypen og skjønte ikke hvorfor folk gadd å betale 1000kr for dette her. Konkluderte da med at folk brukte kokain av samme grunn til at folk har på seg rolex. For statusen sin del.

Men fortsatt å bruke det i ny og ne - og rusen vokste på meg etterhvert som jeg ble mer vandt og fortrolig med rusen. I en periode var jeg så vandt med kokain at jeg følte "noe manglet" hver gang jeg drakk og det ikke var noe kokain tilstedet.

Kokain + noen iskalde pils med gode venner er bare super digg. Man får nyte alkoholrusen uten at man føler man blir full eller dipp, sliten og trøtt som man ofte blir men alkohol alene. I tillegg til at man får en digg eufori og energi. Sette på drum n bass blir bare super digg hehe. Kokain er heller ikke veldig omveltende slik som MDMA, cannabis og lignende. Men subtilt og noe man ikke trenger å stresse over å ta hvis det gir mening.

Måtte til slutt legge det på hylla siden nesa ble for sensitiv og pådro meg kronisk bihule betennelse. Men er nok "till this day" den beste rus comboen jeg har vært borti!