View Single Post
sunnny01's Avatar
Trådstarter
177
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Jeg tror det er at så lenge du deltar i samtalen selv er det lov men det kan du enkelt finne ut på Google hvis du søker på lydopptak regler eller lignende.

Hvis det er sant at ansatte kommer med sexistiske og rasistiske kommentarer er det noe du definitivt burde få på bånd og ta videre med advokat!

Har du lyst til å dele eksempler på hva de sier og i hvilke sammenhenger? Er det til hverandre eller til beboere på institusjonen de kommer med sånne kommentarer?
Vis hele sitatet...
Kontaktpersonen min på instuesesjonet, når vi satt i bilen å hørte på musikk. Så han at det var jalla neger musikk og fortsatte med noe annet rasistiske utsagn. Og i et annet tilfelle, når jeg spurte om lov og farge håret fikk jeg et nei, spurte derreter hvorfor siden andre beborere med motsatt kjønn fikk lov, da fikk jeg beskjed om at det er forskjell på jenter å gutter og derfor kn du ikke farge håret. Følte det var sexistist og ikke hadde plass på en instuesjon. Og samme person trampet på føttene mine, så spurte jeg hvorfor også nektet han på det, så holdt han på og gjør det igjen når vi hva alene 5 min seinere, så sa han ops holdt på og trampe på foten din igjen, så sier han ja fordi forgje gang var med vilje. Tror han var litt særkastisk men styrka bar troa på at det hva med vilje pga historik med sexisme og rasisme. Har klagd om det med trampinga av fotten der han bare sa masse piss til statsforvalteren. Og ble sur i etterkant, har ikke giddet og klage på de andre tingene siden instuesjonen har tidligere straffet meg for og ha klaget