View Single Post
Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg har en diagnose som forveksles med din da den er lik, og jeg lirer noen ganger på om jeg egentlig har denne, da diagnosen jeg har ikke helt stemmer for meg noen ganger.

Jeg kjenner deg jo ikke. Men for det første, man blir gjerne litt innbilsk når man har det som du. Så fort noen ser på deg så tror du det er noe med deg. Her må du lære deg å si til deg selv at du ikke er universets sentrum. Folk kan sitte i andre tanker og glo stygt, uheldigvis på andre noen ganger.
Ja det er vanskelig å finne en mening med livet når alt bare føles mer og mer som tilfeldigheter. Du prøver mye forskjellig, men ingenting går liksom. Så kommer den demotiverende alderen. Du føler du snart er for gammel til det ene og det andre.
Jeg måtte bare til slutt gå til legen, blir medisinert nå. Jeg ble rammet av korona, det gikk seg utover jobben. Nå jobber jeg gratis og avlaster andre. Ble lei av å gå hjemme totalt unyttig. Kunne du gjort noe slik? Noe du kan melde deg inn i? Bare gjør noe nytt. Gå til legen, si alt som det er.... jeg kan ikke hjelpe deg. Kanskje andre her kan svare bedre.