View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Følte jeg måtte lage en rapport mtp andre brukere som kanskje var interesserte.

Sorry for sinnsykt dårlig formulering og skrivestil. Sitter på skolen og er ganske travel.

Spiste trøfflene (som inneholdt psilocybin) på tom mage, på vei opp et fjell der turen skulle foregå. Smaken var som valnøtter men med en veldig syrlig ettersmak. Egentlig ganske godt..

15:00 Første jeg la merke til var at hodet ble klarere og fargene på blåklokkene ble mye mer.. blå.

16:00 Nå begynner det å skje ting! Fikk skikkelig stein-smil og følte meg skikkelig, skikkelig fjern. Fikk etter hvert et trykk rundt ørene og tinningen (som såklart resulterer i musikk enchantment)

17:00 Megastein... Kunne lett bli lost i en gjenstand om jeg fokuserte nok på den. Må nevne at oppturen kan være litt forvirrende og angstfylt.

18:00 PEAKEN! Alt klarnet ved et blunk og holy fuck dette ble nesten for drøyt. Fjellene bølget kontinuerlig og trærne ble et skikkelig smørje. Veldig Van Gogh inspirert. Eksempel på Visual: https://i.redd.it/tetankaweq8x.jpg

Jeg ble bare stående å gape over hvor sinnsykt vakkert alt var.

Følte et dypt spirituelt nærvær, nesten som om gud kom å kyssa meg

Hadde noen øyeblikk der jeg tenkte at jeg var alt for borte, som da jeg sto å ropte til kompisen min at vannet skifta farge og at han måtte komme ned å se.. Veldig gøy.

Kunne bli litt ubehagelig til tider der jeg ikke greide å slippe taket helt. Lærte etter hvert at ubehaget kom av at jeg ikke slapp taket, men kjempet imot- til ingen nytte. Da jeg overga meg selv ble jeg fylt av lyset til solen og jeg kjente euforiske følger bare strømmet gjennom kroppen min. Veldig terapeutisk og rensende.

For å gi dere en pekepinn på hvor borte jeg var, kan jeg si at jeg helst hadde lyst å legge meg ned i gresset kliss naken- og hadde ikke vært et problem om noen så det. Følte det var det meste naturlige jeg kunne gjøre.

Selv om trøfflene ga meg en fin og frelsende følelse følelse hadde det også en mørk og "sinister" edge som kunne ta over meg om det skjedde noe negativt under turen- eller om jeg ikke var klar mentalt for dette.

Følelsen trøfflene gav meg minnet meg veldig om LSD bare at det ikke gjorde meg til en Duracell kanin, jeg følte meg bare veldig gele og chill.

Jeg mistet også helt "grepet" på virkeligheten og mitt bilde av ting ble forvrengt. Tid sluttet å eksistere og fikk ikke den tidslinje følelsen av hendelser og eksistensen. Fikk heller følelsen av at alt som hadde skjedd, hadde skjedd her og nå- og at tiden bare var en illusjon. Jeg ble lettere sagt strippet for alt som var programmert i mennesket, slik som normer, talemåte, begrep om diverse ting.