View Single Post
Hei TS, vil ikke si du er spillavhengig, men kanskje du har litt lett for å kjede deg og at det er lett å tilfalle spilling? Der får man til en viss grad, stimulanse av hjernen og annet, som gjør at tiden går fort.

Kan komme med min situasjon om det er til hjelp/nytte:
Jeg er, og har alltid vært glad i spill, føler at det er noe å fylle åpne tider med, synes ikke tv og annet "tomt" er noe spesielt gøy, men ser gjerne på tv med dama. Vi er samboere og har det supert, men merker at hun ikke akkurat er super happy de få gangene jeg spiller spill. Ikke fordi jeg spiller, men fordi jeg "isoleres" fra henne. Jeg sitter med headset og ser inn i en skjerm, og jeg klarer ikke å fokusere på gaming og holde samtale med henne. Derfor har jeg valgt å legge spilling til de tidene hun ikke er hjemme, og føler det fungerer veldig fint. Hender dog at jeg tar meg et league game i ny og ned når hun er hjemme, men da snakker vi 2-3 ganger ila. en måned.

Vet ikke om det hjalp eller noe, men poenget mitt er at det kanskje er best å legge isoleringstiden mens hun er borte? Og heller fokusere på å være med din hjertes utkårede når hun er hjemme?