View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Situasjonen kommer an på (og jeg er, bare for å ha nevnt det, ikke noen samlivsekspert) hva det er hun vil oppnå med å ta det opp. Det høres for min del mer enn sannsynlig ut at hun rett og slett bare vil tilbringe mer tid med deg? 4-6 timer er en anseelig mengde tid i løpet av en dag, og jeg sier det som en gamer selv. For å sette det i perspektiv: du bruker mellom 16 og 25 prosent av døgnet - mellom 25 og 38 prosent hvis man bare vurderer tiden du er våken.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg føler og mener jeg tilbringer veldig mye tid sammen med henne.
Hver helg gjør vi noe sammen og reiser i ny og ne. Men jeg føler også at hun er veldig "avhengig" av meg. Hun har enda fjortistendenser hvor hun må ha oppmerksomhet nesten 24/7 og kan ikke gå 1-2 dag uten å se meg.
Kjenner selv enkelte ganger at jeg må ha litt alenetid med meg selv, men den har jeg jo med at hun er på jobb

Sitat av Martin1d Vis innlegg
Ser den, og selvsagt er det ikke noe poeng å vaske bare for å vaske Føler egentlig problemet her ligger mer mellom deg og henne enn spillavhengighet. Hun får vel sikkert følelsen av at alt du gjør er å chille hjemme å game imens hun jobber. Tenker du litt det samme eller?
Vis hele sitatet...
Kan hende hun mener jeg ikke gjør noe kreativt osv ja siden jeg bare er hjemme. Men jeg tror også det har mer mellom oss å gjøre enn kun spillingen.
Sist endret av Snyltebjarne; 14. oktober 2016 kl. 00:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.