Tråd: ADD utredning
View Single Post
Sitat av DSlhm Vis innlegg
har vært igjennom denne mølla. tok lang tid, men har aldri måtte ta urinprøver eller noe annet enn blodtrykksmålinger

dog, jeg har ingen rus-historie.

men, hva er målet ditt? hvorfor må det gå så fort? skal du ha medisisner bare "fordi"?
Vis hele sitatet...
Jeg vil det skal gå fort fordi jeg er lei legetimer, lei psykolog, lei leger som skal si hva som er galt med meg men ikke komme med løsninger.

Sitat av DSlhm Vis innlegg
har vært igjennom denne mølla. tok lang tid, men har aldri måtte ta urinprøver eller noe annet enn blodtrykksmålinger

dog, jeg har ingen rus-historie.

men, hva er målet ditt? hvorfor må det gå så fort? skal du ha medisisner bare "fordi"?
Vis hele sitatet...
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Rusavhengighet/hyppug rusbruk kan gi symptomer som overlapper med ADD/ADHD som impulsivitet, konsentrasjonsvansker, dårlig korttidshukommelse etc. Det er litt rart de ikke tar rusprøver da det er en stor feilkilde som. Potensielt kan gi flere diagnoser. Vet om folk som har fått duverse uriktige diagnoser pga høy rusbruk/avhengighet under utredning hvor det ikke ble tatt rusprøver. Som rusfri senere viser flere ting seg å ikke stemme og det er vanskelig å bli kvitt diagnosene.
Vis hele sitatet...
Jeg er jo rusfri men de tar jo ikke urinprøve av meg.
Sist endret av NøkkelKrakk89; 27. august 2020 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.