View Single Post
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Har lagt merke til at de siste par årene har det blitt mindre og mindre konsekvenser for LAR-pasienter å ha positiv prøve på THC. Der jeg bor. Nordvest-landet.
Helt opp til at enkelte har fått grønt lys på å være kontinuelig positiv på THC, uten at det vil ha konsekvenser fra kommunen sin side.
Så... rustjenesten i kommunen er åpenbart tilbøyelig til å godta THC. Leger er mer individuelle, som vi alle sikkert vet.
Vis hele sitatet...
Fett, relevant info i møte med psykiater og LAR!

Sitter skeiv som et hus og hører på Lana Del Rey nå. Faen jeg har det fint.

Har sammen med han jeg "bor" hos avgjort at neste steg er å gjøre all kode open source. Så kan verdens nerder unite rundt mitt prosjekt, mens jeg er den eneste med forutsetningen for å utnytte arbeidet deres. Genialt.

EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=soRjcajliHE

EDIT2: Høres nesten negativt ladet ut det der. Jeg mener det i beste forstand. "Verdens nerder" vil si alle it-eksperter som går hjem fra jobb og sysler med noe de syntes er interessant. De tørster jo etter spennende utfordringer å jobbe mot. Når Intel, DJI eller Nvidia legger ut noe er de jo all over det. Men alt er begrenset av én leverandør og dermed ekskluderende for konkurrerende og gjerne bedre hardware på andre felt. Mitt prosjekt går på tvers av hardwareprodusenter og alt kan endres. Og har jo vært aktiv i ROS miljøer, på årlig konferanse i Kina osv.

Btw hvor mange her har smuglet heroin inn i Kina?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ta i betraktning at du som nylig har fått resept(er?) på ADHD-medisin. Jeg vil tro du står i fare for å miste tilgangen på disse medisinene om du braser inn på DPS og forlanger å få røyke Cannabis.

Da jeg tok ukentlige urinprøver røyket jeg gjerne den dagen jeg hadde pisset, og så ikke noe mer fyring før dagen jeg hadde neste urinprøve.
Dette funket fjell, og jeg testet negativt hver gang.
Vet du noe om hvor rask din metabolisme er og hvor fort stoffer blir skilt ut fra din kropp?

Eventuelt kan du skaffe resept på Cannabis fra Nederland og ikke stresse i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Du må huske at psykiater jobber tett opp mot psykolog jeg har gått til i ett år nå. Hvilken forandring tror du hun har sett? Hva tror du hun sier til at jeg kommer fredag og sier jeg har vært på LAR og tatt et pisseprøve som er positiv på THc. Skal hun, sikkert et par år ut i karrieren sin, se alt det arbeidet med en av sine mest lovende pasienter gå i dass over det?

MEn faen jeg har litt lyst til å invitere psykologen på date. Er vår siste time på fredag før jeg begynner på noe next level terapi, Tror hun har lov da,. Det kan være jævlig distraherende hvis jeg kommer og puller et sånt move samme dag. Faenihelvete. Hvorfor kjører jeg meg selv opp i sånne dillemma??!?!?
Sist endret av KjemikalieX; 20. august 2020 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing + fjernet dobbelt sitat