View Single Post
Sitat av BossBitch Vis innlegg
Så spennende! Lykke til - krysser fingrene for smooth sailing videre! Hva er neste steg hvis (når!) testen går som den skal?
Vis hele sitatet...
Han jeg setter opp prototype hos er vekke på jobbreise til søndag. Har tilbud om å gå opp alene, men jeg tar heller og venter på han. Både for å bare oppgradere liiiitt til og fordi jeg vil han skal få Være der når det skjer.

Nei først blir det selvfølgelig en liten runde med utbedringer på grunnlag av live test data, samt litt arbeid med å presentere det hele.

Så fort dette er gjort, eller alt går til helvete og dritten knuser inn I nærmeste tre, kan jeg endelig lukke dette kapittelet og se fremover.

Tanken er å invitere til et betydelig industrisamarbeid, der målet er å få inn seriøse aktører som både kan finansiere, deleie og utvikle et seriøst firma fra bunnen av med meg. Jeg vil I så fall jobbe med utviklingsledesen, og jeg skal Være med på de store avgjørelsene, men ellers vil jeg overlate ting til folk som kan det. Selvfølgelig bare et åpent forslag, men det er min grunnleggende instilling.

Sannsynligvis blir ikke dette noe som skjer, jeg tror jeg har brukt for mye tid på rus og rehabilitering til at dette er så betydelig som det ville vært for tre år siden. Det viktigste er at jeg er bestemt på å ikke sitte mer alene og prøve - går det ikke så går det ikke. Og prototypen vil likefullt være min viktigste referanse når jeg finner meg en veldig god jobb innen mitt felt. Det er tross alt et av de mest etterspurte og høytbetalte ingeniørdisiplinene.

Alternativt er et tredje forslag jeg ikke har tid til nå. Jeg må gå av bissen. Frisøren og så yoga. XD

Jævla cutters. Langt bak skjema. I alle fall 15 min. Horehelvete.

Tredje alternativ er en slags middelvei jeg er usikker på realismen I. Tanken min er at masterstudier såvidt jeg har forstått er uten forbehold om samordna opptak; institusjonen og avdelingen står relativt fritt til å.eksempelvis ta opp en student en mnd Før studiestart. Jeg mangler jo ett fag og hovedoppgave for en formell master, og hovedoppgaven er det jo egentlig bare å definere og skrive. Tror fint jeg kunne gjort det på en måned om det bare var å få grafen, men når jeg først er der vil jeg jo benytte anledningen til litt mer akademisk rettet arbeid videre. Så hvis jeg kunne gjort dette nå i høst ved uib så vil det være et alternativ til plan-B.

Jævla cutters. Langt bak skjema. I alle fall 15 min. Horehelvete.

Tredje alternativ er en slags middelvei jeg er usikker på realismen I. Tanken min er at masterstudier såvidt jeg har forstått er uten forbehold om samordna opptak; institusjonen og avdelingen står relativt fritt til å.eksempelvis ta opp en student en mnd Før studiestart. Jeg mangler jo ett fag og hovedoppgave for en formell master, og hovedoppgaven er det jo egentlig bare å definere og skrive. Tror fint jeg kunne gjort det på en måned om det bare var å få grafen, men når jeg først er der vil jeg jo benytte anledningen til litt mer akademisk rettet arbeid videre. Så hvis jeg kunne gjort dette nå i høst ved uib så vil det være et alternativ til plan-B.

(Altså mtp at jeg I så fall ville skrevet om noe i prosjektet mitt - jeg ville selvfølgelig ikke klart å skrive en master på en måned innen noe annet emne).

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan går det med deg nå?
Har du vunnet kampen?
Vis hele sitatet...
Som nod sier så er det aldri en kamp man helt har vunnet.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Man har aldri vunnet kampen. Du må ha guarden oppe resten av livet.
Vis hele sitatet...
Med det sagt så opplever jeg å ha vunnet denne runden. Jeg er en annen person som lever et annet liv enn hva tilfellet var når jeg først tok tak desember 2018. Og enda jeg kommer til å sprekke så kommer jeg aldri til å ende opp der igjen.

En annen del av det er jo det faktum sy jeg enda går i LAR. Tenker det er viktig å ikke miste fokus nå, få ting på plass i livet, sosialt og økonomisk - og så seponere metadonen asap zulu. Det blir jævlig spennende. Hvor harde blir abstinensene? Hvor mye av det altoppslukende russuget jeg opplevde uten heroin vil Være vekk når jeg lever et annet liv?

Tror det blir det mest interessante med denne tråden . Er det noen som har etsning med å slutte på metadon?

Erfaring
Sist endret av Tøffetom; 15. juli 2020 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.