View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er rusfri, men dette er vanskelig. Skikkelig vanskelig.

Kommet meg inn i noe ettervern, hver dag neste uke. Prøver å få prototypen sendt til Bergen, besteforeldre er for syk og redd for Corona til å la meg sitte der og sette opp endelig demo.

Tenker på utlandet. Er ingenting for meg her.

Purret på podcast også. Har stått litt stille grunnet corona, men begynner å skje ting nå.

Er fortsatt i stuss på hvem jeg skal være - meg selv, tøffetom, eller begge to. Er jo alltid ærlig, begge to er jo det som er naturlig for meg... Men samtidig så kan det vel ødelegge mye. Eller?
Vis hele sitatet...
Det er kulere å være eks-narkoman enn narkoman!

Hva har du sug etter? Hvor i kroppen sitter dette suget?
Har det skjedd noe nylig som trigget dette suget? Prøv å tenk godt etter på akkurat den.

Situasjonen høres vanskelig ut - syke besteforeldre, ikke noe sted å være, følelsen av å ikke ha en dritt i dette landet.
Kanskje dette får deg til prøve å lure deg selv til at du nå fortjener en smell. Eller kanskje bare røyke bittelitt.
Prøv å stå i russuget. Når jeg blir skikkelig sugen pleier jeg å få en veldig indre rastløshet, altså mye energi. Denne energien, hvis du også får det, kan du bruke til å jogge/sykle deg en tur og få kjørt deg skikkelig - På en mindre usunn og kriminell måte. Også var det dette med Endorfiner etter trening. Opiater "hermer" jo etter Endorfiner sin effekt og gir samme effekt, bare mye, mye, mye mer intenst og deilig. Men du lurer deg sjæl i så fall
Sist endret av krystallkongen; 6. juni 2020 kl. 18:37.