View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kutt ut offerrolla du digger å ikle deg. Det er ingen andre enn deg som snakker om å fjerne innlegget, og eg og myoxo deltar ikkje i denne (eller andre diskusjonar) i kraft av å kunne moderere. Hadde nokon av oss vurdert det til regelbrot hadde vi sletta det; ikkje svart på det.

Når du kaster ut ting på eit diskusjonsforum får du nesten akseptere kritikk. Om reaksjonen din på kritikk er å iføre deg offerrolla, slik som du gjer her, trur eg det er rimelig avslørande for din del.
Vis hele sitatet...
Jeg svarte på det du lurte på, altså hva som var oppsiktsvekkende med dokumentaren - noe du har valgt å overse. Så kommer din kollega med sitt innlegg, noe han får stå inne for, selv om jeg mener det var barnslig. Så kommer du med denne nok en gang, om at jeg forsøker å fremstå som et offer?

Jeg prøver overhodet ikke å være noe offer - tvert i mot prøver jeg å svare saklig etter beste evne på noe jeg synes var et usaklig tilsvar av din kollega. Er ikke ute etter noe krangling og heller ikke ute etter å være offer, jeg forsøker å holde en hyggelig tone å svare det dere lurer på og prøver ikke å være usaklig på noen som helst måte. JEG ER IKKE OFFER, NOK NÅ.