View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Thc forsvinner ut av blodet etter 2-7 dager for en som røyker marihuana jevnlig. kilde.

En blodprøve vil være clean etter disse 2-7 dagene. Det er ikke slik at dem kan finne mikroskopiske verdier i blodet etter dette.

Hvis det er blodprøve dem tar (og det ikke er en misforståelse som at du f.eks er feilinformer og egentlig skal ta en urinprøve) er du m.a.o safe.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, er latterlig hvor godt det gjør når noen skriver noe sånt.
Prøven er satt opp for å sjekke etter narkotiske stoffer, hovedsaklig Cannabis/Hasj.

Det er sant som du sier at thc forsvinner raskt fra blodet, men problemet ligger i 1-nor-9-carboxy-delta-9-tetrahydrocannabinol også kalt 11-nor-9-Carboxy-THC/11-COOH-THC

Dette blir laget i kroppen etter Cannabis bruk og har et langt "half-life" og kan være i kroppen/blodet i flere uker etter langvarig bruk.
"Making it the main metabolite tested for when blood or urine testing for cannabis use."

Noen tester skal visstnok også kunne klare å skille mellom 11-OH-THC og 11-COOH-THC, slik at en kan se hvor lenge siden Cannabis har blitt brukt.


Jeg håper så inderlig det er som du sier, pokker hvorfor kan jeg ikke bare stole på det du skrive så jeg får sovet skikkelig.
Tusen takk for at du prøver å hjelpe