View Single Post
Hvis en person oppfører seg som et rasshøl mot meg uten grunn så ber jeg personen dra til helvete. Er ikke alt for bekymret for å få en på trynet, og verdsetter integriteten min såpass at jeg ikke finner meg i å bli behandlet urettferdig/dårlig. Men litt annerledes med et væpnet ran og hvordan det utspiller seg. Klarte en gang å rote meg bort i et dårlig sted da jeg var alt for full. Ble spurt om tiden for så om klokken min, noe jeg fant uaktuelt på det tidspunktet. Han ble aggressiv og da han stakk hånden i lommen fikk jeg små-noia og det endte i et lite basketak før jeg løp så det suste. Oppdaget så et relativt stort kutt i håndflaten, og tenkte med en gang at det var fra kniv eller en sprøyte, så jeg tok turen til legevakten hvor de var usikre på hva som hadde forårsaket kuttet, men kunne slå fast at det ikke var fra en kniv ettersom det ikke var "pent" nok. Jeg tenkte selvfølgelig det værste og fikk hepatittvaksine av legen. Fikk heldigvis ikke hepatitt, men det var ganske kjedelig å ha tanken i bakhodet frem til jeg fikk endelig svar.
Lærte absolutt noe av denne hendelsen, for da jeg var i Amsterdam en stund etter ble jeg ranet i Redlight District av en kar med en enorm magnumflaske. Gikk "gladlig" bort til minibanken og tok ut 50 euro til han for å slippe å få den i hodet.