View Single Post
Sitat av Ex-opiat Vis innlegg
Ja du hasj er på ingen måte ufarlig. Jeg kan fortelle litt selvom jeg ikke liker min historie om dette evne.

Jeg begynte med en tilfeldighet jeg var 16år hadde lettmotorsykkel. Å har altid vært litt av en gangster. Garfitti/Hip Hop/ skate/snowboard. ja alt som hører med. På vidregående var jeg litt outsider disse folkene var ikke kule nok for meg. På fritiden hang jeg bare med folk 5-10år eldre en meg selv. Havnet stadig vekk i bråk andre eldre elver på skolen. Dette endte med utvisning så jeg ga faen i hele skolen..

Mange av mine eldre kompiser var allerede stonere å røyket daglig å di var altid hjemme så di kunne jeg altid henge med. Å det tok ikke lange tiden før jeg røyket selv. Å jeg kjørte jo lettmc noe di eldre kompisene viste å utnytte det er jo den perfekte måten å selge bønne på! Begynnte å kjøre en 5g hit å dit mot at jeg fikk 200pr tur eller noen gram pr tur.

Før jeg egentlig viste ord av det handlet dette om tusenlapper. Kompisene solgte større og større kvanta. Jeg tok større å større risiko å fikk mer å mer oppdrag.

Å nå plutselig hadde jeg penger å kontakter. Å egentlig her begynte det bli skummelt. Jeg hadde mulighet å spytte inn penger når di kjøpte inn partier først 1plate. Neste gang 2plater. Jeg taklet ikke dette jeg ble grisk

Å samtidig røyket jeg mer og mer selv. Men jeg tror jeg va like avhengig av pengene også litt status syk Kanskje.

Plutselig var jeg blitt 20år å kjørte opp på tung sykkel. Å kjøpte meg en aprilia rsv1000 mille R 08mod. jeg røyket mye. Men solgte mer. Jeg kjørte midtnorge-oslo 2ganger i månden med kiloer på ryggen. Jeg har lurt politiet utalige ganger. Jeg ble uforsiktig.

Sein sommer 2010 så skal jeg pånytt nedover Gudbrandsdalen mot oslo å skal kjøre på natten. Lite trafikk å fine veier. Så jeg kjører først mot sundalsøra og opp mot oppdal. Stopper på hydro på oppdal rundt 02.00 å spiser hamburger og tar meg en jonas på benken. Før jeg hopper på aprilian. å kjører vidre ligger godt på over doverfjell. Å så kommer jeg inn mot dombås jeg husker jeg lurte på å stoppe for å pisse noe jeg skulle gjort. Isteden så tenker jeg at jeg kan stoppe på otta å fortsetter jeg gir på utav sentrum på dombås nedover mot trailerstoppen når jeg passerer stoppen så ser jeg inn mot stoppen uten at jeg er oppmerksom bremser en personbil foran meg å skal svinge av mot et bolighus. Jeg smeller så inni denne bilen i 90kilometer i timen. Med englevakt som jeg måtte hatt overlever jeg med at jeg ble kastet nesten 30meter utpå et jorde. Jeg husker ingenting før jeg våkner 1uke etter med 3ryggbrud/knekt høyreover arm/ knust ankel. Å diverse andre varige meen.

Etter dette starter mitt liv som opiat avhengig. Som fører til heroin og andre preperater hvor jeg kaster vekk 5år til i tung ruståke. Men den siste hasjen jeg røyket var 2uker etter ulykken. Å det ble aldri det samme igjen.
Hasj er potent å farlig. Å det farligeste er at den ufarliggjøres hver eneste dag med at den er så mild. Men den er også starten på ruskarieren til di allerfleste tunge rusmisbrukere!
Vis hele sitatet...
Det er trist at det gikk sånn for deg, men skylder du virkelig på cannabis for at du kjørte motorsykkel i beruset tilstand?