View Single Post
Digital nomade
trippy's Avatar
856
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hei folkens.

Jeg har et litt banalt problem.
Jeg har en syrelapp liggende som jeg aldri har fått anledning til å prøve. Har aldri prøvd LSD før, men har erfaring med DMT, MXE, MDMA og Ecstasy. Jeg har så og si aldri anledning til å være alene i 10t+ som jeg trenger for å trippe. Men jeg begynner å bli veldig ivrig etter å prøve den. Når jeg skal trippe kommer jeg til å ha Xanor i bakhånd som nødbrems i tilfelle.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette? Har ikke hytte, telt, eller noe som helst. Og nei, jeg bor ikke hjemme hos foreldrene mine.

Jeg er en veldig introvert person og ønsker å bruke LSD for å mer innsikt og kanskje lære noe om hvilken retning jeg vil at livet mitt skal ta. Ønsker soul searching og selvinnsikt, prøve å finne ut hva jeg vil, rett og slett.

Kan heller ikke sitte oppe hele natta med digre pupiller mens de andre sover. Noen som har prøvd å ta LSD og bare legge seg i senga og tenke? Jeg er kjent for å være oppe og loffe litt om natta pga søvnforstyrrelser, så det er ikke noe problem å gå seg noen turer rundt omkring hvis jeg føler trang til det. Er jeg screwed hvis jeg møter på noen etter å ha tatt en syrekapp? Skal visst være i overkant av 100ug. Vil jeg kunne kommunisere på et nogenlunde fornuftig vis?

Ideelt sett skulle jeg hatt leiligheten for meg selv, så jeg kunne hørt musikk og gjort det jeg føler for der og da. Men har allerede ventet i flere måneder på den anledningen, og det ser ikke ut til at den kommer med det første.

Er dette en helt idiotisk ide? Burde jeg vente, antageligvis i mange måneder, på den perfekte anledning?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke det svaret du er ute etter, men du burde ikke spise lappen hvis du ikke har 12+ med alenetid. Det er veldig fort gjort å tenke mye det faktum at om 12t "så burde jeg være edrulig igjen" etc. dette kan fort stresse deg og slenge deg inn i et kjipt tankemønster hvor du bare tenker på tid, klokka og når du blir edru. Har selv opplevd dette på sopp og det er ikke noe artig Du kommer med all sannsynlighet ikke til å få sove på drøyt 12t etter du har kommet ned heller hvis du ikke bruker benzo for å crashe. Jeg veit at mange liker dette men selv så føler jeg litt at de 12 timene er flotte til å reflektere over hva du har fått med deg ut av trippen og hvordan du kan integrere det inn i det dagligdagse. Det er også en perfekt anledning til å skrive en rapport for din egen del eller for å dele med andre. Når du skriver det ned husker du mye enklere hva du opplevde under trippen og man kommer ofte på ting som man har glemt!

Du kommer til å virke påvirket på 100µg hvis det er noen du kjenner som du kan støte på, ei heller særlig lurt å trippe i et hus hvor andre sover som ikke veit du tripper da det fort kan sette en demper på trippen, som igjen kan føre deg inn i en negativ tankemåte. Hvis du er litt "introvert" og ikke har noe problem med å være aleine i skogen/fjellet så anbefaler jeg deg å vente på det perfekte øyeblikket og gå til innkjøp av ett telt! Det kommer du virkelig ikke til å angre på når dagen først kommer!

Dette er selvsagt bare synsing fra mine egne erfaringer, du kjenner trolig deg selv og kroppen din bedre enn hva jeg gjør valget ligger i dine hender til syvende og sist! Lykke til!