View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Om ikke du kjøper speeden og colaen din på apoteket eller lager den selv, så er du ved å handle det med å bidra til å holde det systemet du kritiserer så sterkt for å selge til unge, i drift.

Så i mine øyne så gjør det deg til en jævla hykler, og alt du sier mister noe som helst form for troverdighet. Det er ingenting som heter at man er "litt" narkoman. enten så bruker man ulovlig dop, eller ikke. Og du bruker ulovlig dop, kjøpt ulovlig, så du er narkoman. Det har staten bestemt.

Unger trenger ikke telefon i det hele tatt. Alle unger i verden frem til slutten av 1990 tallet klarte seg helt fint uten. Så doro-løsningen kan du kjøpe til bestemor.

Du nekter folk en stripe for "du vil ikke fucke opp livet deres" så drar du en liner foran trynet på de og fucker opp ditt eget. Jaggu faen for ett godt forbilde du er^^

Tror du bør jobbe litt med moralen din, men først bør du ta å klatre ned fra den høye hesten du tydeligvis sitter på.



Spot on Bro!
Vis hele sitatet...

Drar selvfølgelig ikke en liner foran trynet til folk, går slevfølgelig vekk fra folk som ikke bruker eller skal ha. Men de vet att jeg bruker litt i ny og ne og det er derfor de spør.

Klart faen unger ikke trenger telefon, jeg trengte ikke telefon når jeg var ung, men mor og far syns det var greit å ha for å få tak i meg om jeg hadde dratt ett sted uten å si ifra, dette var lenge før sosiale medier ble så stort 3210 generasjonen. Om du tar en titt på instagram, tiktok etcetc idag. Så er narkotika bruk, alkohol og fyllekjøring glorifisert i form av meme's, sangtekster og influencere.

Men gjerne kall meg hykler og utroverdig om det får deg til å føle deg bedre.
Har ikke sagt sagt att jeg er bare litt narkoman heller, sa jeg bruker litt i ny og ne når jeg drikker, ikke vær gang jeg drikker.
------------------------------------------------------------
Økende problem? Er jo ørtenvis av hardbanka rusmisbrukere godt over 50 som begynte da de var 12, 13 og 14+.

Jaja, sant nokk det. Men da de var ung så var det kanskje 1-2 i en klasse på 20 som ble kategorisert som stoner/narkis. Nå i en klasse på 20 stykker så er det kanskje 5-6 så ja jeg vill si att det er ett økende problem.