View Single Post
Sitat av FrodeS Vis innlegg
Selv om DERE er fornøyd med dagens web er det millioner av mennesker som IKKE er det. De hater Facebook (av mange grunner), de hater Youtube pga all spam'en. De hater Google for alle irrelevante resultater, de hater Instagram (av ulike grunner) og de hater Twitter (også av mange grunner).
Vis hele sitatet...
Det fine med det eksisterende internett er at om jeg ikke liker en tjeneste kan jeg velge noe annet. Jeg slipper å bruke et annet program, jeg bruker gode gamle Firefox og oppsøker et alternativ.

Jeg tror du heller burde satset på et eget sosialt nettverk/forum der du kan sette reglene og samle likesinnede, så får du heller ta steget videre om du samler en solid brukermasse.

Og ja, du fikk nok mer motstand enn du håpet på. Men du tar ikke innover deg dette noe særlig. Hvilke tanker har du rundt f.eks serverplass? Siden du skal ha tilgang til all kildekode må alle nettsider ligge på servere du kontrollerer. Mange språk kan brukes til å skrive backend-koden, skal alle disse støttes? Nettsiden min bygges automatisk når jeg pusher til git, får jeg dette på ditt internett og? Kan jeg laste opp 4K-dronevideoer i "youtube"?