View Single Post
Sitat av FrodeS Vis innlegg
Det er et bilde fra januar 2010 som viser deg bak skjermen på en laptop. Du har også bidratt til Skolelinux med oversetting til nynorsk. Hvilken rolle du har i Vestdata (gambling/blogg e.l) vet jeg derimot ikke, og jeg har heller ikke trang til å vite det. Det er så mange som har epostadresse der.

Det er enkelt å finne et menneske's id når personen bruker samme brukernavn flere steder. I ditt tilfelle var det veldig enkelt.

Kanskje jeg nå har vist at jeg ikke er helt grønn når det gjelder internett.

Dersom du kunne tenkt deg et internett med bedre personvern er jo min plattform midt i blinken
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager har dette med saken å gjøre? �� En hvilken som helst sjalu dame har god greie på stalking. Det har ingen sammenheng med dataferdigheter.

Jeg ser heller ikke hva dette skal være godt for. Det kommer til å være lite innhold, få brukere, og ikke minst kostbart å drive. Hva ser du for deg å få ut av dette? Hva skal du eventuelt tjene penger på? Markedsføringsmessig kommer du nok til å tjene lite, om noe i det hele tatt.

Sitat av Godless Vis innlegg
Tror du bare må få laget ett eksempel evt en live site hvor du kan overbevise folket, nytter ikke å diskutere som du ser.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje svare folk litt mindre passivt agressivt, selge produktet og forklare bedre hva han ser for seg i praktis. Hvordan det skal fungere.
Sist endret av 0bs; 19. september 2020 kl. 03:36. Grunn: Skrivefeil